Έργα σκιτσογράφων που φυλάσσονταν στα γραφεία της ΕΣΗΕΑ βρέθηκαν να πωλούνται σε παζάρι - Μήπως πρέπει η ΕΣΗΕΑ να απαντήσει;
Μήπως πρέπει η ΕΣΗΕΑ να απαντήσει;
----------
Σύμφωνα με την καταγγελία:
"...Τα έργα της λέσχης γελοιογράφων από τις εκθέσεις και την διεθνή παρουσία τους, τα οποία φυλάσσονταν στο κτίριο της ΕΣΗΕΑ, εντοπίστηκαν από τρίτο πρόσωπο, το οποίο και ειδοποίησε τους συναδέλφους, ότι βρέθηκαν στοιβαγμένα στο παζάρι του Ελαιώνα, όπου κάθε Κυριακή απλώνουν την πραμάτεια τους παλαιοπώλες και ρακοσυλλέκτες.
Πρόκειται για έργα από εκθέσεις που πραγματοποιήθηκαν υπό την αιγίδα της Βουλής των Ελλήνων και τα όποια οι συνάδελφοι για να τα σώσουν προσπαθούν τώρα να τα εντοπίσουν και να τα αγοράσουν με δικά τους έξοδα..."
___________
ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΑΣΙΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Παύσων έζησε τον 4ο π.χ. αι., ο Ασστέας στη Μεγάλη Ελλάδα, και
στους ελληνιστικούς χρόνους ο Γαλάτων.
Ήταν γελοιογράφοι, μνημονεύονται ως τις ημέρες μας γατί έζησαν σε εποχές, όπως φαίνεται με πολιτισμό που αναγνώριζε ως τέχνη το έργο τους.
Με ανάλογες ευαισθησίες δεν διακρίνεται η ΕΣΗΕΑ, καθώς δεν φαίνεται να συγκινείται από το έργο των σημερινών γελοιγράφων.
Τα σκίτσα τους απλά έπιαναν χώρο και έπρεπε να τα ξεφορτωθούν... Ίσως και η καυστική μάτια τους να είναι επικίνδυνη, αφού ενδέχεται να αποτελέσει τεκμήριο και να φωτίσει την πολιτισμική και πολιτική παρακμή του τόπου σε όσους ιστορικούς του μέλλοντος προσπαθήσουν να ανιχνεύσουν τις αιτίες της παρακμής μας.
«Κεριά»
Του μέλλοντος η μέρες στέκοντ’ εμπροστά μας
σα μια σειρά κεράκια αναμένα
—
χρυσά, ζεστά, και ζωηρά κεράκια.
****
Η περασμένες μέρες πίσω μένουν,
μια θλιβερή γραμμή κεριών σβυσμένων•
τα πιο κοντά βγάζουν καπνόν ακόμη,
κρύα κεριά, λυωμένα, και κυρτά.
. *****
Δεν θέλω να τα βλέπω• με λυπεί η μορφή των,
και με λυπεί το πρώτο φως των να θυμούμαι.
Εμπρός κυττάζω τ’ αναμένα μου κεριά.
. *****
Δεν θέλω να γυρίσω να μη διω και φρίξω
τι γρήγορα που η σκοτεινή γραμμή μακραίνει,
τι γρήγορα που τα σβυστά κεριά πληθαίνουν.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΒΑΦΗΣ
_______
Να θυμηθούμε ότι μέρος του έργου είχε υποπέσει στο παρελθόν σε λογοκρισία από το Ευρωκοινοβούλιο.
Έργα σκιτσογράφων που φυλάσσονταν στα γραφεία της ΕΣΗΕΑ βρέθηκαν να πωλούνται σε παζάρι
Μία πολύ περίεργη υπόθεση έφερε στο φως η Κίνηση Επαγγελματιών Δημοσιογράφων (ΚΕΔ), συνδικαλιστική παράταξη στην Ένωση Συντακτών, με ανάρτησή της στο Facebook:
“ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑΤΖΙΔΙΚΑ
Ποιός πέταξε τα έργα των γελοιογράφων από την ΕΣΗΕΑ;
Στα παλιατζίδικα κατέληξαν τα έργα των γελοιογράφων που είναι μέλη της ΕΣΗΕΑ και οι οποίοι μάταια περίμεναν από την τέως πρόεδρο Μ. Αντωνιάδου, να απαντήσει στη τελευταία επιστολή τους για εξεύρεση κατάλληλου χώρου στο κτίριο της Ένωσης.
Τα έργα της λέσχης γελοιογράφων από τις εκθέσεις και την διεθνή παρουσία τους, τα οποία φυλάσσονταν στο κτίριο της ΕΣΗΕΑ, εντοπίστηκαν από τρίτο πρόσωπο, το οποίο και ειδοποίησε τους συναδέλφους, ότι βρέθηκαν στοιβαγμένα στο παζάρι του Ελαιώνα, όπου κάθε Κυριακή απλώνουν την πραμάτεια τους παλαιοπώλες και ρακοσυλλέκτες.
Πρόκειται για έργα από εκθέσεις που πραγματοποιήθηκαν υπό την αιγίδα της Βουλής των Ελλήνων και τα όποια οι συνάδελφοι για να τα σώσουν προσπαθούν τώρα να τα εντοπίσουν και να τα αγοράσουν με δικά τους έξοδα.
Στην αρχή το εκθεσιακό υλικό ήταν σ ένα γραφείο του Μορφωτικού Ιδρύματος, στη συνέχεια μεταφέρθηκε σε διπλανό γραφείο , από εκεί έγινε μετακόμιση στο τέταρτο όροφο και από κει μεταφέρθηκε πάλι στο τρίτο όροφο.
Το ζήτημα αποσιωπήθηκε από την διοίκηση, όπως και άλλα λόγω των εκλογών αλλά το ερώτημα είναι τι συμβαίνει στην ΕΣΗΕΑ με τους γελοιογράφους;”
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου