Η φιλανδοποίηση στην εκπαίδευση έχει αρχίσει...
Η βίαιη τουρκοποίηση Πομάκων και Ρομά με τη μεσολάβηση της ελληνικής πολιτείας!
ΞΑΝΘΗ, 26/10/2020
Προς:
1) Εξοχότατο Πρωθυπουργό κ. Κυριάκο Μητσοτάκη
2) Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κ.Νίκη Κεραμέως
3) Υπουργό Εσωτερικών κ. Τάκη Θεοδωρικάκο
4) Υπουργό Δικαιοσύνης κ. Κώστα Τσιάρα
5) Αρχηγούς Κομμάτων
6) Πρόεδρο Ανώτατου Πειθαρχικού Συμβουλίου
7) Πρόεδρο Δευτεροβάθμιου Πειθαρχικού Συμβουλίου
Ονομάζομαι Παρτσαλίδου Δέσποινα και υπηρετώ ως νηπιαγωγός στηνΞάνθη. Εδώ και ένα χρόνο αγωνίζομαι και προσπαθώ με όσες δυνάμειςμου έχουν απομείνει να δικαιωθώ θεσμικά, υπηρεσιακά και ηθικάαπέναντι σε μία σκευωρία ενός ανυπόστατου πλασματικού, παράνομουκαι στημένου πειθαρχικού εις βάρος μου για λόγους εκφοβισμού καιτρομοκρατίας.
Το Μάϊο του 2019 διενεργήθηκε ΕΔΕ και τον Αύγουστο του ιδίου έτουςμου ασκήθηκε πειθαρχική δίωξη με την παραπομπή μου στο πειθαρχικόσυμβούλιο από τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης ΑνατολικήςΜακεδονίας και Θράκης με την κατηγορία της άρνησης εκτέλεσηςυπηρεσίας σε εντολή προϊσταμένου της Γενικής Διεύθυνσης Σπουδώντου Υπουργείου Παιδείας, να επιτρέψω την είσοδο στους γλωσσικούςδιαμεσολαβητές της πράξης “Πιλοτικές παρεμβατικές δράσειςυποστήριξης μουσουλμανοπαίδων στα νηπιαγωγεία της Θράκης”, ενώείχα δηλώσει εγγράφως στην υπηρεσία μου 7 μήνες πριν πως δενεπιθυμώ να συμμετάσχω στο συγκεκριμένο ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟπρόγραμμα.
Γιατί διώκομαι; Επειδή σεβάστηκα και τήρησα με ευλάβεια τοΠροεδρικό Διάταγμα 79/2017, τους νόμους και τις εγκυκλίους τουΥπουργείου Παιδείας; Γιατί σε μια χώρα με ισχυρή ελληνικήΔημοκρατία, με ένα πολίτευμα αρχών και αξιών τόλμησα να αρνηθώ τηνυλοποίηση ενός ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΥ προγράμματος; Γιατί θέλησανθεσμικά και συνδικαλιστικά όργανα να επιβάλουν ένα ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟπιλοτικό πρόγραμμα με τον πλέον ανήθικο και βάναυσο τρόπο,απαξιώνοντας τους συλλόγους διδασκόντων και τρομοκρατώντας τουςεκπαιδευτικούς με ψεύδη, εκβιασμούς και απειλές; Για ένα πρόγραμμαπου δεν υπογράψαμε υπεύθυνες δηλώσεις συμμετοχής και δεν είχαμετην έγγραφη συγκατάθεση των γονέων; Για ένα πρόγραμμα που δενεστάλη ποτέ πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος και δεν τηρήθηκανοι νόμιμες διαδικασίες; Για ένα πρόγραμμα που μας επιβλήθηκεαυταρχικά και βίαια χωρίς έγγραφο τοποθέτησης των γλωσσικών
Είμαι όμηρος ενός πειθαρχικού που αιωρείται και δεν κλείνει. Ενόςπειθαρχικού που έχει θίξει την υπηρεσιακή μου εντιμότητα και τηνεκπαιδευτική μου υπόσταση. Συμμετείχα σε μια νομική διαδικασία πουδε λαμβάνει τέλος. Κλήθηκα ως μάρτυρας σε ΕΔΕ, ορκίστηκα,κατέθεσα τη μαρτυρία μου και τα έγγραφά μου, έκριναν ότι υπέπεσα σεπειθαρχικό παράπτωμα και παραπέμφθηκα στο πειθαρχικό συμβούλιο.Το μόνο που δεν ήρθε είναι η πειθαρχική απόφαση…Σε ποια δημοκρατική χώρα εκπαιδευτικός διώκεται επειδή δενεπιθυμεί να συμμετάσχει σε ένα ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ πρόγραμμα; Σε ποιοκράτος Δικαίου ο εκπαιδευτικός εκφοβίζεται, απειλείται καιτρομοκρατείται για την υλοποίηση ενός ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΥπρογράμματος; Σε ποια χώρα που διέπεται από ισονομία και ισοπολιτείαδε λαμβάνει στα χέρια του ο διωκόμενος την πειθαρχική απόφαση;Το προσωπικό και επαγγελματικό κόστος αυτά τα δύο χρόνια είναιανυπολόγιστο και δεν αποτιμάται στα λόγια ούτε αποτυπώνεται μελέξεις. Με τη μακροχρόνια άσκηση ψυχολογικής βίας στον εργασιακόμου χώρο, με την κατάχρηση εξουσίας που βίωσα κλονίστηκε ηεμπιστοσύνη μου στους θεσμούς μου και στο ρόλο της Πολιτείας.Παλεύω να δικαιωθώ τόσο απέναντι στην υπηρεσία μου με ταπαραπλανητικά, απειλητικά και πλαστά έγγραφα που λάμβανα ωςαπαντήσεις στα ερωτήματά μου, όσο και απέναντι στα συνδικαλιστικάμου όργανα με τους εμπαιγμούς, τα ψεύδη, τις αδικίες, τις απειλές καιτο διασυρμό που έχω υποστεί σε ΜΜΕ από τον πρόεδρο του συλλόγου.Τον Οκτώβριο του 2018, οκτώ νηπιαγωγοί της Ξάνθης αιτηθήκαμε μεέγγραφό μας στον τοπικό διδασκαλικό σύλλογο νομική γνωμοδότησηαπό τη ΔΟΕ σε ερωτήματα που θέσαμε για τη νομιμότητα τηςπαρουσίας των γλωσσικών διαμεσολαβητών στις τάξεις μας και δενλάβαμε ποτέ απάντηση. Αντίθετα, λάβαμε εμπαιγμούς και ασύστολαψεύδη. Στο εξώδικο που στείλαμε στην υπηρεσία μας και κοινοποιήθηκεστον τοπικό σύλλογο και στη ΔΟΕ κανείς δεν τοποθετήθηκε. Στοσυνέδριο για τη μειονοτική εκπαίδευση που πραγματοποιήθηκε στηνΞάνθη, κατήγγειλα την παράνομη υλοποίηση του προγράμματος στοΝηπιαγωγείο μας και τα συνδικαλιστικά μου όργανα τήρησαν σιγήιχθύος.Εδώ και δύο χρόνια παλεύω να μαζέψω τα κομμάτια μου για να σταθώαξιοπρεπής και παραγωγική εκπαιδευτικός μέσα στην τάξη μου, νασταθώ όρθια και όχι τσακισμένη από την αλαζονεία και την έπαρση τηςεξουσίας, που καταχράστηκε κάθε νόμιμο, εργασιακό και ανθρώπινοδικαίωμά μου. Συνεχίζω και δεν εγκαταλείπω καμία προσπάθειαδικαίωσης γιατί ασπίδα μου είναι ο νόμος και όπλο μου ηΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Δεν μπορεί να υπερισχύσει ο αυταρχισμός, ητρομοκρατία, η ανομία και το άδικο απέναντι στο δίκαιο και τηνομιμότητα.
Η δεκαετής συνεργασία μου με τους γονείς και τα παιδιά τηςμειονότητας υπήρξε άριστη και στηρίχτηκε στην αμοιβαία εμπιστοσύνη,στον αλληλοσεβασμό, στην αλληλοκατανόηση και στην πεποίθηση ότισυνεργαζόμαστε για έναν κοινό στόχο. Το καλό των παιδιών.Κύριε Πρωθυπουργέ, ζητώ την προσωπική σας παρέμβαση με τηβεβαιότητα στις αρχές και στις αξίες που πρεσβεύετε ότι δεν θαεπιτρέψετε την τρομοκρατία στον ευαίσθητο χώρο της Παιδείας και τηςΕκπαίδευσης.
Ζητώ να υπερισχύσει το κράτος Δικαίου, το Προεδρικό Διάταγμα79/2017, οι νόμοι, οι εγκύκλιοι του Υπουργείου Παιδείας και όχι ταψεύδη, οι εκβιασμοί, οι απειλές και η ψυχική κακοποίηση (mobbing) απόμερίδα συνδικαλιστών, θεσμικών και πειθαρχικών οργάνων.Ζητώ την παρέμβαση του δευτεροβάθμιου και ανώτατου πειθαρχικούσυμβουλίου.Ζητώ να υπερασπιστείτε τους δημοκρατικούς θεσμούς πουυπονομεύτηκαν και να ταχθείτε υπέρ της ασφάλειας του πολίτη στηχώρα του.Οι εκπαιδευτικοί μπορεί να τρομοκρατούνται.Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΟΧΙ…Παρτσαλίδου ΔέσποιναΕκπαιδευτικός
ΠΗΓΗ: https://www.greekteachers.gr/ Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com
ΞΑΝΘΗ, 26/10/2020
Προς:
1) Εξοχότατο Πρωθυπουργό κ. Κυριάκο Μητσοτάκη
2) Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κ.Νίκη Κεραμέως
3) Υπουργό Εσωτερικών κ. Τάκη Θεοδωρικάκο
4) Υπουργό Δικαιοσύνης κ. Κώστα Τσιάρα
5) Αρχηγούς Κομμάτων
6) Πρόεδρο Ανώτατου Πειθαρχικού Συμβουλίου
7) Πρόεδρο Δευτεροβάθμιου Πειθαρχικού Συμβουλίου
Ονομάζομαι Παρτσαλίδου Δέσποινα και υπηρετώ ως νηπιαγωγός στην
Ξάνθη. Εδώ και ένα χρόνο αγωνίζομαι και προσπαθώ με όσες δυνάμεις
μου έχουν απομείνει να δικαιωθώ θεσμικά, υπηρεσιακά και ηθικά
απέναντι σε μία σκευωρία ενός ανυπόστατου πλασματικού, παράνομου
και στημένου πειθαρχικού εις βάρος μου για λόγους εκφοβισμού και
τρομοκρατίας.
Το Μάϊο του 2019 διενεργήθηκε ΕΔΕ και τον Αύγουστο του ιδίου έτους
μου ασκήθηκε πειθαρχική δίωξη με την παραπομπή μου στο πειθαρχικό
συμβούλιο από τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Ανατολικής
Μακεδονίας και Θράκης με την κατηγορία της άρνησης εκτέλεσης
υπηρεσίας σε εντολή προϊσταμένου της Γενικής Διεύθυνσης Σπουδών
του Υπουργείου Παιδείας, να επιτρέψω την είσοδο στους γλωσσικούς
διαμεσολαβητές της πράξης “Πιλοτικές παρεμβατικές δράσεις
υποστήριξης μουσουλμανοπαίδων στα νηπιαγωγεία της Θράκης”, ενώ
είχα δηλώσει εγγράφως στην υπηρεσία μου 7 μήνες πριν πως δεν
επιθυμώ να συμμετάσχω στο συγκεκριμένο ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ
πρόγραμμα.
Γιατί διώκομαι; Επειδή σεβάστηκα και τήρησα με ευλάβεια το
Προεδρικό Διάταγμα 79/2017, τους νόμους και τις εγκυκλίους του
Υπουργείου Παιδείας; Γιατί σε μια χώρα με ισχυρή ελληνική
Δημοκρατία, με ένα πολίτευμα αρχών και αξιών τόλμησα να αρνηθώ την
υλοποίηση ενός ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΥ προγράμματος; Γιατί θέλησαν
θεσμικά και συνδικαλιστικά όργανα να επιβάλουν ένα ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ
πιλοτικό πρόγραμμα με τον πλέον ανήθικο και βάναυσο τρόπο,
απαξιώνοντας τους συλλόγους διδασκόντων και τρομοκρατώντας τους
εκπαιδευτικούς με ψεύδη, εκβιασμούς και απειλές; Για ένα πρόγραμμα
που δεν υπογράψαμε υπεύθυνες δηλώσεις συμμετοχής και δεν είχαμε
την έγγραφη συγκατάθεση των γονέων; Για ένα πρόγραμμα που δεν
εστάλη ποτέ πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος και δεν τηρήθηκαν
οι νόμιμες διαδικασίες; Για ένα πρόγραμμα που μας επιβλήθηκε
αυταρχικά και βίαια χωρίς έγγραφο τοποθέτησης των γλωσσικών
Είμαι όμηρος ενός πειθαρχικού που αιωρείται και δεν κλείνει. Ενός
πειθαρχικού που έχει θίξει την υπηρεσιακή μου εντιμότητα και την
εκπαιδευτική μου υπόσταση. Συμμετείχα σε μια νομική διαδικασία που
δε λαμβάνει τέλος. Κλήθηκα ως μάρτυρας σε ΕΔΕ, ορκίστηκα,
κατέθεσα τη μαρτυρία μου και τα έγγραφά μου, έκριναν ότι υπέπεσα σε
πειθαρχικό παράπτωμα και παραπέμφθηκα στο πειθαρχικό συμβούλιο.
Το μόνο που δεν ήρθε είναι η πειθαρχική απόφαση…
Σε ποια δημοκρατική χώρα εκπαιδευτικός διώκεται επειδή δεν
επιθυμεί να συμμετάσχει σε ένα ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ πρόγραμμα; Σε ποιο
κράτος Δικαίου ο εκπαιδευτικός εκφοβίζεται, απειλείται και
τρομοκρατείται για την υλοποίηση ενός ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΥ
προγράμματος; Σε ποια χώρα που διέπεται από ισονομία και ισοπολιτεία
δε λαμβάνει στα χέρια του ο διωκόμενος την πειθαρχική απόφαση;
Το προσωπικό και επαγγελματικό κόστος αυτά τα δύο χρόνια είναι
ανυπολόγιστο και δεν αποτιμάται στα λόγια ούτε αποτυπώνεται με
λέξεις. Με τη μακροχρόνια άσκηση ψυχολογικής βίας στον εργασιακό
μου χώρο, με την κατάχρηση εξουσίας που βίωσα κλονίστηκε η
εμπιστοσύνη μου στους θεσμούς μου και στο ρόλο της Πολιτείας.
Παλεύω να δικαιωθώ τόσο απέναντι στην υπηρεσία μου με τα
παραπλανητικά, απειλητικά και πλαστά έγγραφα που λάμβανα ως
απαντήσεις στα ερωτήματά μου, όσο και απέναντι στα συνδικαλιστικά
μου όργανα με τους εμπαιγμούς, τα ψεύδη, τις αδικίες, τις απειλές και
το διασυρμό που έχω υποστεί σε ΜΜΕ από τον πρόεδρο του συλλόγου.
Τον Οκτώβριο του 2018, οκτώ νηπιαγωγοί της Ξάνθης αιτηθήκαμε με
έγγραφό μας στον τοπικό διδασκαλικό σύλλογο νομική γνωμοδότηση
από τη ΔΟΕ σε ερωτήματα που θέσαμε για τη νομιμότητα της
παρουσίας των γλωσσικών διαμεσολαβητών στις τάξεις μας και δεν
λάβαμε ποτέ απάντηση. Αντίθετα, λάβαμε εμπαιγμούς και ασύστολα
ψεύδη. Στο εξώδικο που στείλαμε στην υπηρεσία μας και κοινοποιήθηκε
στον τοπικό σύλλογο και στη ΔΟΕ κανείς δεν τοποθετήθηκε. Στο
συνέδριο για τη μειονοτική εκπαίδευση που πραγματοποιήθηκε στην
Ξάνθη, κατήγγειλα την παράνομη υλοποίηση του προγράμματος στο
Νηπιαγωγείο μας και τα συνδικαλιστικά μου όργανα τήρησαν σιγή
ιχθύος.
Εδώ και δύο χρόνια παλεύω να μαζέψω τα κομμάτια μου για να σταθώ
αξιοπρεπής και παραγωγική εκπαιδευτικός μέσα στην τάξη μου, να
σταθώ όρθια και όχι τσακισμένη από την αλαζονεία και την έπαρση της
εξουσίας, που καταχράστηκε κάθε νόμιμο, εργασιακό και ανθρώπινο
δικαίωμά μου. Συνεχίζω και δεν εγκαταλείπω καμία προσπάθεια
δικαίωσης γιατί ασπίδα μου είναι ο νόμος και όπλο μου η
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Δεν μπορεί να υπερισχύσει ο αυταρχισμός, η
τρομοκρατία, η ανομία και το άδικο απέναντι στο δίκαιο και τη
νομιμότητα.
Η δεκαετής συνεργασία μου με τους γονείς και τα παιδιά της
μειονότητας υπήρξε άριστη και στηρίχτηκε στην αμοιβαία εμπιστοσύνη,
στον αλληλοσεβασμό, στην αλληλοκατανόηση και στην πεποίθηση ότι
συνεργαζόμαστε για έναν κοινό στόχο. Το καλό των παιδιών.
Κύριε Πρωθυπουργέ, ζητώ την προσωπική σας παρέμβαση με τη
βεβαιότητα στις αρχές και στις αξίες που πρεσβεύετε ότι δεν θα
επιτρέψετε την τρομοκρατία στον ευαίσθητο χώρο της Παιδείας και της
Εκπαίδευσης.
Ζητώ να υπερισχύσει το κράτος Δικαίου, το Προεδρικό Διάταγμα
79/2017, οι νόμοι, οι εγκύκλιοι του Υπουργείου Παιδείας και όχι τα
ψεύδη, οι εκβιασμοί, οι απειλές και η ψυχική κακοποίηση (mobbing) από
μερίδα συνδικαλιστών, θεσμικών και πειθαρχικών οργάνων.
Ζητώ την παρέμβαση του δευτεροβάθμιου και ανώτατου πειθαρχικού
συμβουλίου.
Ζητώ να υπερασπιστείτε τους δημοκρατικούς θεσμούς που
υπονομεύτηκαν και να ταχθείτε υπέρ της ασφάλειας του πολίτη στη
χώρα του.
Οι εκπαιδευτικοί μπορεί να τρομοκρατούνται.
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΟΧΙ…
Παρτσαλίδου Δέσποινα
Εκπαιδευτικός
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου